Tuesday, June 21, 2011

Feno-Angry Birds

Angry Birds — Official Online Shop

Klu dlu2, kita yg lastik burung tapi sekarang ahli2 dalam Persatuan Burung Sedunia yang terdiri dari semua lapisan jenis burung (terkecuali yang e2 tu ya) telah bangkit dengan rasa marah yang membuak2 untuk membalas dendam. Ni kali lah..diorg (diorang?? org? diowan kali) lagi yg mo melastik. Mari kita lihat sapa yg kenaaaaaa.

_anduk kesian..elang telur diowan_

Fenomena Angry Birds ni telah menular di sekitar aku. Mana2 p mesti dgr sound effect gem tu.

Setiap kali aku ulang-alik dr bilik ke tandas or blik cuci, mesti aku dgr sound c Angry birds tu.. Pertama dengar bunyi binatang, nanti2 lagi tedengar plak bunyi suara manusia yang men tu sebab yg d aim xkenak..hahaha... ni bukan angry bird suda ni... Angry Player suda. Tapi best jgk tgok drg men. Sampai tebawak2 ba badan diorg, memiringla apala supaya blok2 pelindung tu jatuh..hihi..(Psikomotor)

1st time aku tau pasal Angry Birds ni time aku on9 fb..dorg2 semua gaduh2 ntah pasal apa ntah n then ada sorg mamat ni syorkan men game ni lagi best dr bising gaduh2..

tapi aku xmen jgk game ni.just tengok2 syak..

2nd time plak, tadi. Dalam kelas, drg classmate men. Okla..mcm best.nti mo try la jgk. hihi

3rd time plak baru tadi jgk. Buka2, baca2 blog tetiba ada entri pasal game ni yang menjadi kegilaan awek2 sekitar pahang, kl..dan kelas aku jgk...haha.

_xkira kau sapa pun ko ble men dan minat dgnnya_

So, selamat memiliki apa yang diinginkan.Ble la dptkan koleksi2 brgn jenama Angry Birds ni d link atas tu. klu xmampu, save syakla gambar2 angry birds tu d google images..hihi..simpan koleksi gambar syak pun jadi la.

Ba, apa mcm kita men lastik ujung minggu ni.. xlastik burung pun xpa..kita lawan lastik tin2 kosong syak ba. Ada brani??? tapi lastik masing2 buat. :)

No comments:

Post a Comment