Monday, June 20, 2011

Kekasih Hati Pengarang Jantung Aku

Aku bg 2 situasi tuk aku sendri fikirkan dan jawab.

1. Semasa kau pulang dari dating dengan kekasih hati pengarang jantung (khpj) kau, tiba2 kau terdengar bunyi hp...
"tut tut, tut tut".
"Eh..apasal skema betul bunyi hp aku ni??"
Kau pun p la check beg tangan kau. Lorhhh..hp khpj kau rupanya.
"Macam mana ble masuk dalam beg aku pulak ni?"
Kau bercadang untuk memberi pesanan ringkas kepada mana2 kawan khpj kau yang terdapat dalam simpanan hp tersebut untuk bgtaula yg hp khpj kau ada ngan kau. Semasa kau mo taip msg tu tiba2 ko ternampak  dan terus membaca msg2 khpj kau dengan seorang perempuan yang kau tidak kenali. Kau juga turut buka dan baca sent item khpj kau. Waaa..berasap suda!!....kes curang suda ni. Xpaya penjelasan suda. kompom curang ni... Kau bt pa la?

Gambar hiasan
2. Semasa kau tengah bual2 ngan khpj kau d telefon, tetiba kau terdengar hp lain bunyi or bergegar mungkin tanda msg masuk or org kol. Ni terang2 suda bukan bunyi dari tempat kau ni. Bunyi tu tidak lain dan tidak bukan dan tiada syak lagi datang dari tempat khpj kau. Kau bt pa la?



Aku, sila taip jawapan di bawah [comment box]


3 comments:

  1. klu no 1 tu..bg balik hp dia dan cincin pemberiannya (tanda break-up)hahha..xda kaitan dengan yg hidup atau yg mati suda.

    no 2 plak..ala..buat2 xdgr syak ba..no hal ba tu..karma. :)

    ReplyDelete
  2. 1. Ndak kawan forever ever...
    2. Mungkin mamaknya call... bersangka baik la ba (>_<)

    ReplyDelete
  3. "1. Ndak kawan forever ever...
    2. Mungkin mamaknya call... bersangka baik la ba (>_<) "

    1. aku still ble kwn even xble couple
    2. apa barang mak tpon padahal serumah, sebelah bilik lagi. kenak2 lagi time tu tidur ramai2 ngan kluarga d ruang tamu depan tv. APA BARANG? CE CRITE>>

    ReplyDelete